Veelgestelde vragen
Hoe snel kunt u mijn vraag beantwoorden?
Hoe snel kunt u mijn vraag beantwoorden?
We reageren op berichten en e-mails in de volgorde waarin ze worden ontvangen. De meeste vragen worden binnen 24 uur tijdens onze kantooruren behandeld.
Kan ik mijn verzendadres wijzigen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?
Kan ik mijn verzendadres wijzigen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?
Als u uw verzendadres wilt bijwerken, stuur ons dan onmiddellijk een e-mail op info@keukenkompaan.nl met uw naam en bestelnummer. Hoewel we ons best doen om uw verzoek te verwerken, kunnen we geen wijzigingen garanderen nadat uw bestelling is ingepakt of verzonden.
Hoe lang duurt de verwerkingsperiode?
Hoe lang duurt de verwerkingsperiode?
Onze verwerkingstijd bedraagt 1 werkdag. Bestellingen worden verwerkt van maandag tot en met zaterdag.
Hoe lang duurt de verzending?
Hoe lang duurt de verzending?
De verzendtijden variëren, maar bedragen doorgaans 1 tot 3 werkdagen nadat de bestelling is verwerkt. U ontvangt een trackingnummer per e-mail zodra uw bestelling is verzonden.
Wordt mijn bestelling in één pakket geleverd?
Wordt mijn bestelling in één pakket geleverd?
Afhankelijk van de grootte en inhoud van uw bestelling kan deze in meerdere pakketten worden verzonden. In dat geval ontvangt u voor elk pakket een trackingnummer.
Wat gebeurt er als een artikel niet op voorraad is of nabesteld is?
Wat gebeurt er als een artikel niet op voorraad is of nabesteld is?
Als een artikel in uw bestelling niet op voorraad is, sturen we u een e-mail met een verwachte datum waarop het artikel weer op voorraad is. Als het langer dan twee weken duurt voordat het artikel weer op voorraad is, storten we het bedrag terug voor het/de niet-beschikbare artikel(en).
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat moet ik doen?
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat moet ik doen?
Onze excuses voor het ongemak dat u ondervindt bij het ontvangen van een beschadigd artikel. Stuur een e-mail naar info@keukenkompaan.nl met uw naam, bestelnummer en foto's van het beschadigde product, zodat we u kunnen helpen.
Wat als er een artikel ontbreekt of beschadigd is in mijn bestelling?
Wat als er een artikel ontbreekt of beschadigd is in mijn bestelling?
Als u een beschadigd artikel heeft ontvangen of er ontbreekt een artikel in uw bestelling, neem dan binnen 14 dagen na levering contact met ons op via info@keukenkompaan.nl. We zullen samen met u het probleem oplossen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Als u uw bestelling wilt annuleren, neem dan onmiddellijk contact met ons op via info@keukenkompaan.nl. Annuleringsverzoeken zijn alleen mogelijk voordat de bestelling is verwerkt of verzonden.